پیغام گیر (BV)
نمایندگی رسمی پاناسونیک 02188933100
گروه فنی مهندسی ارتباط نمایندگی رسمی پاناسونیک

 

پیغام گیر (BV)

چنانچه کارت BV  بر روی مرکز تلفن نصب شده باشد ، در این برنامه شما می توانید ، مدّت زمان ضبط پیغام را در این سیستم انتخاب کنید . این زمان می تواند بین یک تا 20 دقیقه باشد.

اگر کارت  BV  بر روی مرکز تلفن نصب شده باشد ، شما با استفاده از این برنامه می توانید مدّت زمان مورد نیازتان را برای پیغام های عمومی و شخصی تعیین کنید . تنظیم این مدّت زمان بر حسب دقیقه بوده و از یک دقیقه تا 15 دقیقه قابل تنظیم می باشد.

واگذاری اجازه استفاده از سرویس پیغام گیر

چنانچه کارت اختیاری BV  بر روی مرکز تلفن نصب شده باشد ؛ در این برنامه شما می توانید تعیین کنید که کدام یک از داخلی ها می توانند از سرویسهای BV  استفاده کنند و کدام یک نمی توانند.

به عبارت دیگر برای هر کدام از داخلی ها که در این برنامه آن را فعال کرده باشید امکان استفاده از پیغام گیر وجود دارد.

استفاده کننده از این سرویس می تواند پیغامهای صوتی ضبط شده بر روی سیستم را پخش و یا پاک کند . این امکان توسط داخلی استفاده کننده از این سرویس و یا مدیر و یا اپراتور سیستم و از راه دور هم قابل انجام می باشد.

برای اینکه استفاده کننده از داخلی بتواند با استفاده از سرویس راه دور ( از طریق خطوط شهری و تماس برقرار  شده توسط سیستم دیزا) به پیغامهای ضبط شده در ناحیه عمومی و یا پیغامهای شخصی دسترسی داشته باشد ؛ باید در حین پخش شدن پیغام دیزا و یا بعد ازآن ؛ یک کد دسترسی به سرویس را وارد کند که این کد در همین برنامه قابل تعریف و واگذاری برای هر کدام از داخلی ها می باشد . هر کدام از داخلی ها که کد مخصوص به خود را وارد کند به صندوق صوتی مرتبط با داخلی خودش ارتباط برقرار خواهد کرد.

توجه داشته باشد که کد دسترسی به سیستم از طریق خط شهری باید متفاوت با شماره های داخلی باشد در غیر این صورت ، وارد شدن چنین کدی بجای وصل شدن به سیستم با یک داخلی ارتباط برقرار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط نمایندگی رسمی پاناسونیک (گروه ارتباط)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1